Ensam äntligen

Har haft en kompis här sedan i fredags kväll, och är nu äntligen ensam igen. Han drog för cirkus två timmar sen, och nu har jag duschat, käkat & rakat benen. Känner mig relativt fräsch nu igen, skönt! Mitt hår var förjävla skitigt då jag inte haft möjlighet att duscha under tiden han var här. Jag är lite av en ensamvarg, så att vara ensam nu igen är underbart. Sitter här och käkar godis, sura & salta bilar. Muuums. Att blanda båda smakerna i munnen samtidigt är underbart gott. Om ni inte testat, så borde ni görat. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir kanske att kolla på några avsnitt av Desperate Housewives säsong tre, the dirty laundry edition. Gosa upp mig med några kuddar i en fotölj och kolla här på datorn, eller gå ner till TVn och kolla. Att titta på datorn lockar mest faktiskt, får se om det går bara. Hämtar nog lite läsk också! CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0