I start changing with everything around me... I brush it off


Åh, är sugen på att klippa snelugg igen. Har haft det några gånger i mitt liv, men alltid låtit den växa ut igen. Sedan klippt någon mer gång och gjort samma sak. Av någon anledning bestämde jag mig typ för att jag ville att håret skulle växa sig jämlångt överallt... liksom whaaat? Varför? Ne, vill nog klippa snelugg igen. Den växer ju ut snabbt om det skulle bli fuult. Problemet är bara att efter jag klippte upp håret första gången har det blivit fedt äckligt fult. Håret vrider sig åt alla möjliga håll. IRRITERANDE. Innan dess hade jag helrakt hår och behövde inte platta det. Nu hjälper inte ens plattttttången. Stygg platttång. Neymen, to be a little more serious - nu är det typ.. 3 saker jag vill ändra i mitt utseende under sommarlovet. Haha, kuligt. Hoppas bara jag gör grejerna o inte bara snackar?! Färga håret rött, klippa snelugg och skaffa off-center labret. Ok, tror ärligt inte att det blir någon piercing, men jag får väl drömma? Sen finns ju också min garderob som jag vill byta ut helt. Ge mig pengar hallå? Ne, nu ska jag sluta skriva en massa onödig skit innan inlägget blir alldeles för långt. wyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0