I'm a Barbiegirl..?

Målade naglarna igår, i en barbierosa färg!! I'm a barbiegirl you know. Haha nej, verkligen inte - men blev rätt häftigt ändå? Tog för skojjs skull lite bilder på naglarna tillsammans med en barbie ;) & ja det är min. En av mina första faktiskt! Hur gammal kan den va? Cirkus 12-13 år? Haha ja ni ser ju skadorna i ansiktet, stackars docka.







Att redigera bilder på barbies måste vara en av de roligaste grejerna att redigera?! Okej, alla bilder är roliga att redigera, men fan vad kul det är att fota o ändra bilder på barbies. Ska nog ta lite bilder på några andra av mina gamla kära vänner, föra in dem i datorn och redigera dem? Skojskojskoj :) Får se hur jag gör! Ska nog fixa till bloggen lite mer först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0