SOMMARLOV

Yeh, nu äre sommarlov. :) Känns både bra och dåligt. Kommer sakna att gå i samma klass som en person, & kommer bli helt ensam i tre års gymnasietid framöver men men. Skönt att slippa gamla klassen i alla fall. Tror faktiskt jag kommer sakna skolan lite dock. Äsch, det går förhoppningsvis över sen när man kommer in i att gå i den nya skolan jag ska gå i. Denna sommaren skulle jag ju förändras också.. ! Hoppas jag klarart. Börjar i alla fall med att färga håret rött sen snart när denna färgen är ur. (svart.. som har blivit brunt nu) Nog om det!

En väldigt bra start på sommarlovet i alla fall, då jag vann ett par gula converse igår!! :) Åh är fortfarande glad för det.. kommer inte tro på det förns jag får dem dock. Haha. Vann dem på bloggeen kandylandy.se

Nu blir det kanske att köra sims 2. :) Ska nog ladda ner lite grejor till det först ? Får see


En härlig bild från Gotland förra sommaren! Ska tyvärr inte dit iår :( sadface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0