the last day in that school

Idag var den sista dagen i den skolan jag gått i nu sen 6an. Imorgon ska vi iväg med klassen & typ käka glass på ett ställe och så på torsdag är det avslutning. Vill egentligen slippa morgondagen... I hate my classss. :) Men jaja, I guess I'll survive.
Idag var det, eller är fortfarande, avslutningsmiddag. Jag palla inte gå. Liksom, bara massa ungar som jag inte står ut med, hur kul? Inget alls. Så jag struntade i det, trots att ett flertal personer försökte få mig att gå. Men icke sa nicke. Haha, ja... mitt eget fel att jag är utanför I guess. Men whatever, I don't need them. Börjar ju en ny skola efter sommarlovet också, ettan på gymnasiet. Naturvetenskap. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag hittar åtminstone en ny vän där? Palla gå ensam i tre år... får väl bara se till att ändra mig helt enkelt, sluta vara så tråkig osv. Måste försöka i alla fall. Så jag slipper vara ensam. Okey, ska peppa för det hela sommaren - nu kör vi för en förändring!! Vill förändra mitt utseende också, ska t.ex. prova att färga håret rött & se hur det blir. Sen kanske ändra firsyr på något sätt? Skaffa piercing? Klädstil????? Asså vill verkligen ändras nu i sommar. Ändra min roll i skolan. Ändra allt. Bli någon helt annan. Vill verkligen, och ska försöka.
Aja, megaintressant text det här känner jag. Verkligen. HOST.
Har också typ klädångest inför avslutningen... tänkte att jag skulle ta den klänningen jag hade haft ifall jag gått på middagen. Men jag vet inte, den är svart och lång. Kan man ha en sådan på avslutningen? Äsch vafan, jag skiter i om man kan eller inte. Jag tar den ändå

vad den här bilden har med inlägget att göra vet jag inte riktigt.. hittade den i en mapp bara. gammal och fedt fult redigerad, men det struntar vi i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0